להגדיל את הרווחים עם חנויות וירטואליות!
חנויות מסחר וירטואליות הן אחת מהפלטפורמות המצויינות והיעילות ביותר לקידום העסק והגדלת הרווחים, זאת על אחת כמה וכמה בשעה בה רבים מהאנשים מתעצלים לצאת מהבית לצורך קניות, ונהנים מאוד מהאלטרנטיבה הקיימת שמאפשרת להם להזמין כמעט הכל עד הבית, וכל זה בלחיצת כפתור. אז עד כמה חנויות וירטואליות אכן יעילות לעסק ומה חשוב לדעת לפני שפותחים חנות שכזו? בואו נגלה ביחד.
הכירו את החנויות הוירטואליות והפוטנציאל החבוי
נכון לתחילת שנת 2023, ישנן למעלה מ-26 מיליון חנויות וירטואליות(!). הפלטפורמות המרכזיות בהן נבנות וקמות חנויות וירטואליות הן וורדפרס, שופיפיי ולאחריה וויקס הישראלית, כאשר כל אלו יחדיו, מחזיקות בכ-7 מיליון חנויות אונליין. בהיבט הכלכלי, ההכנסה ממסחר בחנויות וירטואליות לצרכנים פרטיים, עמד בשנת 2023 על כ-1 טריליון דולר. גם בארץ הנתונים מעודדים לבעלי החנויות הוירטואליות, וביום הבלאק פרידיי לדוגמה, הישראלים הוציאו למעלה מ-600 מיליון שקל בחנויות שונות. אז האם משתלם לפתוח חנות וירטואלית? כנראה ש-2.14 מיליארד בני אדם לא טועים כשהם קונים באינטרנט, ובהתאם חבל לפספס את קהל היעד העצום הזה.
איך מייעלים ומשדרגים עסק וירטואלי ברשת?
אם יש לכם חנות וירטואלית כזו או אחרת ואתם רוצים לשדרג אותה, אולי הנתונים הבאים יעזרו לכם בזה לא מעט. אם כן, כרבע מההכנסות של החנויות הוירטואליות מגיע מתחום שיווק השותפים, כמו גם קידום אתרים וקידום ממומן בגוגל. כ-70% מסך הגולשים שנכנסים לחנות וירטואלית כזו או אחרת, מקורם בקידום אורגני, ושיעור ההמרה הממוצע של חנויות וירטואליות עומד על כ-2%. כמו כן, על מנת לשפר את יעילות החנות האינטרנטית, תשמחו לדעת ש-65% מהקונים מעדיפים לרכוש מוצרים באתרים ובחנויות שמספקים להם תוכן ושירות בשפה שלהם. על אף כל זאת, מרבית העסקים והחנויות הוירטואליים אינם מיישמים שיטות וכלים לשיפור העסק שלהם, ובהתאם לא מצליחים לממש את מלוא הפוטנציאל. מרובע ברשת, אשר מתמחים בשיווק ופרסום דיגיטליים מזה זמן רב, מספקים מגוון שירותים שיעזרו לכם ןעסק האלקטרוני שלכם לממש את כל הפוטנציאל שלו, ולהגדיל עבורכם את הרווחים. אז אם אתם מעוניינים לשמוע עוד, אנחנו כאן בשבילכם!