0.5 שניות! זה הזמן הממוצע שלוקח לגולש באינטרנט, או ללקוח פוטנציאלי לגבש דעה לגבי האתר שלכם, מהרגע שראה אותו בפעם הראשונה. מה זה אומר? קודם כל זה אומר שהפוטנציאל של אתרי אינטרנט גדול מכפי שחשבתם, אך יותר מזה הנתון מציג בפנינו את החשיבות של שמירה על אתר כזה או אחר ברמה גבוהה. איך עושים את זה? המשיכו לקרוא ותגלו הכל.
הפוטנציאל של אתרי האינטרנט כמו שלא הכרתם אותו
אתר, חנות או עסק אינטרנטיים, הם אמצעי מדהים ויעיל לשיווק העסק וכן להגדלת הרווחים והיעילות שלו באופן כללי. בשטח, כ-75% מהעסקים הקטנים כבר מתחזקים אתר אינטרנט כזה או אחר, אשר מסייע להם רבות בניהול ופיתוח העסק. עם זאת, מאחר שמדובר באתר וירטואלי, הרושם הראשוני, החוויה ותהליך הקנייה של הלקוח – הכל מתרחש מהר מאוד, ולכן בתור בעלים של אתר כזה או אחר, אנחנו חייבים להיות מוכנים לכך ולפעול בהתאם.
איך לשמור על אתר אינטרנטי ברמה גבוהה?
75% מהצרכנים מעידים על כך שהרושם הראשוני שהם קיבלו מאתר האינטרנט, הוא זה שקובע להם את הרושם על החברה כולה, ולכן חשוב לשמור בראש ובראשונה על אסתטיקה ונראות ברמה גבוהה. כמו כן, חוויית השימוש באתר חשובה לא פחות כיוון שהלקוח הפוטנציאלי רוצה לקבל שירות ומידע זמין ונגיש, מבלי לחכות יותר מדי. למעשה, ככל שהאתר שלכם איטי יותר, כך הסיכוי שהגולשים יעזבו אותו גדל בהתאם, כאשר ההסתברות לעזיבת האתר, עולה ב-32% ככל שזמן הטעינה של הדף עובר משנייה אחת ל-3 שניות. מה ההגדרה לאתר איתי? ובכן זמן הטעינה הממוצע של דף אינטרנט עומד על כ-3 שניות, ולכן כדאי תמיד לעמוד ברף זה או להיות מתחתיו. כמו כן, אמצעים שונים כגון כפתורי נגישות, טפסי יצירת קשר ואף אבטחת האתר באינטרנט, יכולים לשפר באופן משמעותי את היעילות והרווחיות של העסק שלכם. ואיך דואגים שכל זה אכן בא לידי ביטוי? אל דאגה! מרובע ברשת עומדים לשירותכם עם ניסיון רב בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי, ומוכנים לסייע לכם בכל מה שצריך.