גוגל הוסיפה אינטיליגנציה מלאכותית בחיפוש המקומי, וזו הסיבה שרבים רואים שינויים בדירוג המקומי בחודש האחרון.
גוגל אישרה כעת את הדיווחים הרבים על עדכון חיפוש מקומי שהתחיל בתחילת נובמבר. העדכון קשור ל”עשיית שימוש באינטיליגנציה מלאכותית כחלק מתהליך יצירת תוצאות החיפוש המקומיות”, אמרה גוגל באמצעות חשבון הטוויטר @SearchLiason .
השם, “עדכון החיפוש המקומי לנובמבר 2019 “עוקב אחר אמנת השמות שגוגל החלה להשתמש בה בשנה שעברה עבור עדכוני אלגוריתם בחיפוש בגוגל.
האישור: גוגל אישרה כי החלה להשתמש באינטיליגנציה מלאכותית לתוצאות חיפוש מקומיות ושינויים אחר כך בדירוג המקומי ביום שני בשעה 12:10 בצהריים לפי זמן ארצות הברית:
דצמבר 2 : בתחילת נובמבר התחלנו להשתמש באינטיליגנציה מלאכותית כחלק מתהליך יצירת תוצאות החיפוש המקומיות. אינטיליגנציה מלאכותית מאפשרת לנו להבין טוב יותר כיצד מילים קשורות למושגים.
Google SearchLiaison
@searchliaison
מגיב ל @searchliaison
אינטיליגנציה מלאכותית היא מערכת מבוססת על בינה מלאכותית שגוגל החלה להשתמש בה בשנת 2018 בעיקר כדי להבין כיצד מילים קשורות למושגים. זה כמו מערכת נוספת-של מילים נרדפות שהן מילים שקשורות למילים אחרות…
פירושו של השימוש באינטיליגנציה מלאכותית הוא שגוגל יכולה לבצע עבודה טובה יותר בחיפוש מעבר למילים המדויקות בשם העסק או בתיאור כדי להבין כיצד זה יכול להיות קשור מבחינה רעיונית למילים בהן משתמשים המחפשים ולכוונתם…
אינטיליגנציה מלאכותית בחיפוש מקומי – שאנו מכנים עדכון החיפוש המקומי לנוב’ 2019 – הושלם כעת במלואו. עם זאת, כמו בכל חיפוש באינטרנט, התוצאות יכולות להשתנות מכיוון שיש עדכונים קטנים יותר שקורים כל הזמן, כמו גם תוכן עצמו שמשתנה כל הזמן…
השימוש באינטיליגנציה מלאכותית בחיפוש מקומי אינו מצריך שינויים מטעם עסקים. מי שמחפשים להצליח, צריכים להמשיך ולעקוב אחר העצות הבסיסיות שאנו מציעים
מה זה אומר. אינטיליגנציה מלאכותית מאפשרת לגוגל להבין טוב יותר כאשר לשאלות המשתמשים יש כוונת חיפוש מקומית גם כאשר שם העסק או התיאור אינם כלולים בחיפוש.
לא נדרש מעסקים לבצע שינויים כתוצאה מעדכון זה. גוגל מפנה עסקים למסמך עזרה לדירוג מקומי שפורסם לפני זמן רב.
שחרור גלובלי: גוגל פרסמה עדכון שאומר “זו הייתה השקה עולמית המכסה מדינות ושפות ברחבי העולם.” כך שהדבר משפיע לא רק על אזורים בארה”ב, אלא בכל העולם, בכל המדינות והשפות בהן גוגל זמינה.
אינטיליגנציה מלאכותית בגוגל. גוגל אמרה כי היא החלה להשתמש באינטיליגנציה מלאכותית במנועי החיפוש בשנת 2018 בכדי להבין טוב יותר את השאלות והחיפושים המתבצעים. בדומה לאלגוריתמים של BERT ו RankBrain , אינטיליגנציה מלאכותית מסייעת לגוגל לשפר את מיפוי השאילתות לתוצאות, אם כי היא שונה בתפקודה. דני סאליבן מגוגל התייחס לאינטיליגנציה מלאכותית כ”מערכת נרדפת-על “. ראו את האינטיליגנציה המלאכותית של גוגל לעומת RankBrain: כיצד גוגל משתמשת בכל אחד מהם בחיפוש, לפרטים נוספים.
למה זה אכפת לנו. יש לנו הוכחות ברורות כי לא רק הדמיון או האינטרנט שלכם מראים שינויים בדירוגם בתוצאות החיפוש המקומיות. גוגל טוענת כי היא משתמשת כעת באינטיליגנציה מלאכותית כדי להבין טוב יותר את השאילתות המקומיות, וכך, גוגל עשויה להציג תוצאות מקומיות שונות בגלל זה. בשנה שעברה אמר סאליבן כי ההתאמה העצבית משפיעה על 30% מהחיפושים. זה ללא ספק גדל עם ההפצה לחיפושים מקומיים.
העצה של גוגל נותרה אותו הדבר: רלוונטיות, התבלטות ומרחק הם המפתחות לדירוג טוב בחיפוש המקומי. זה פשוט שהבנת הרלוונטיות של גוגל התרחבה כעת עם אינטיליגנציה מלאכותית.
לסיכום :
עדכון החיפוש המקומי משפיע על כולם בכל התחומים כיום 30% מהחיפושים הם חיפושים מקומיים, גוגל משתמש באינטיליגנציה מלאכותית שלו ולפעמים אפילו באיכון הIP של הפלפון כדי לייעל את תוצאות החיפוש.