Google My Business
כל הסיבות להשקיע בדף העסקי שלכם בגוגל
הפלטפורמה של גוגל, הרווח שלכם
כולנו רוצים להופיע כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל. כמנוע החיפוש המוביל בעולם, גוגל שולטת בתוצאות החיפוש של כל אחד ואחת מהלקוחות של כולנו ובזכותה, עסקים יכולים להצליח ולהגיע לתודעת הלקוחות, בכלים ישימים וקלים לתפעול.
אחד הכלים המשמעותיים בתחזוקת עסק בגוגל, הוא הדף העסקי של העסק בגוגל. שירות My Business של גוגל, מאפשר תחזוקה של דף עסק עם פרטי יצירת קשר, מיקום ומידע רב וחשוב על העסק שלכם.
באמצעות הדף העסקי, ניתן להעלות מודעות חינמיות או בתשלום ולייצר תנועה לדף העסק שלכם. את הדף כמובן חשוב לתחזק במידע, תמונות ותוכן רלוונטי בכדי שהמבקרים בו, ידעו שהגיעו למקום הנכון ויבחרו בעסק שלכם מבין כל האפשרויות.
מומחי הקידום של מרובע ברשת, ריכזו עבורכם את הטיפים המשמעותיים ביותר לניצול מקסימלי של הפלטפורמה של הדף העסקי שלכם בגוגל, כך שתקבלו ממנו כמה שיותר.
חמשת העקרונות לשימוש נכון בדף העסק בגוגל:
כלי My Business הוא כלי מבוסס מפות, אך הוא מכיל הרבה יותר מאשר את המיקום שלכם ואת פרטי יצירת הקשר אתכם. דף העסק שלכם בגוגל מספק לכם פלטפורמה להעלאת תוכן של תמונות, מפות, מבצעים מיוחדים וכמובן, מאפשר ללקוחות לדרג אתכם.
- תוכן, תוכן, תוכן
כמו בכל פלטפורמה דיגיטלית מבוססת אלגוריתם, ככל ש”תאכילו” את האלגוריתם ביותר תוכן איכותי, הוא ישים לב אליכם יותר. המטרה של גוגל, היא לספק לגולשים במנוע החיפוש שלהם, כמה שיותר מידע ושיהיה נכון ומותאם לחיפוש של הגולשים. ההבנה שתוכן איכותי ובעל ערך, מקדם אתכם, היא חשובה ומובילה לאסטרטגיית תוכן שבזכותה, תוכלו לשפר את ביצועי העסק שלכם.
איזה תוכן לעלות? מידע על העסק, סיפורי לקוחות, מידע מקצועי על המוצרים שאתם מוכרים או על השירותים שאתם מציעים, תמונות רלוונטיות של מוצרים ושל העסק עצמו (במידה ומדובר במקום פיזי), סרטונים וכמובן, ספרו ושתפו את הגולשים במבצעים שאתם מציעים ובחוויות של לקוחות שבחרו בכם.
- ביקורת בונה ותגובה מחזקת
בשנים האחרונות, דירוגי עסקים הולכים ותופסים יותר ויותר נפח בקבלת ההחלטות של כולנו.
המוח שלנו כבר נמשך לאותם הכוכבים או הדירוגים וגם אם אנחנו לא שמים לב, הם משפיעים על קבלת ההחלטה שלנו באיזה עסק לבחור. לכן, דירוג גבוה של לקוחות, מייצר לעסק שלכם את האמינות והמוניטין, ששווים המון כסף. ניהול נכון של הביקורות, כולל תגובה והתייחסות בצורה מכבדת, לכל ביקורת. כן, גם לשליליות שבהן. הביקורות והתגובות להן חשופות לכולם ואנשים רבים קוראים את הביקורות ואת התגובות של בית העסק, עוד לפני שהם בוחרים אם לצרוך את השירות שלכם.
- לינק לאתר אינטרנט מקצועי
דף הגוגל שלנו, הוא כרטיס הביקור הדיגיטלי הטוב והאפקטיבי ביותר שיש לעסק ואתר אינטרנט הוא חלק משמעותי מכרטיס הביקור. עסק ללא אתר אינטרנט נתפס כפחות מקצועי ולכן, במידה ואתם רואים את העסק שלכם כפלטפורמה רצינית, אחד הדברים הראשונים שחשוב לעשות, הוא להקים אתר אינטרנט שיספר עליכם, על היתרונות שלכם ויספק ללקוחות פוטנציאליים, מידע על העסק.
בחיפוש בגוגל יופיע בדף העסקי שלכם קישור לאתר בצורה מובלטת ומודגשת, כך שיש סיכוי גבוה יותר שתצליחו להביא גולשים להיכנס לתוך הנכס הדיגיטלי שלכם ושם, כבר תוכלו לעניין אותו ולהוביל אותו לרכישה הרצויה או ליצירת קשר.
- תקשורת עם פלטפורמות אחרות
האלגוריתם של גוגל, במטרה לספק לגולשים מידע אמין ככל שניתן, מבצע בדיקות בכל חיפוש, האם המידע שיש בדף העסק שלכם, מופיע בעוד מקורות מידע אמינים. אינדקסים, אתרי השוואות, מדריכים ועוד.
השקיעו בהכנסת העסק שלכם עם אותם הפרטים שמופיעים בדף העסק שלכם בגוגל, באתר 144B, באינדקסים של השוואות שירותים, באתרי בעלי מקצוע ובכל מקום שיכול לסמן לגוגל, שהעסק שלכם אמיתי, קיים ומספק פרטי יצירת קשר זהים בכל מקום בו הוא מופיע
- מידע ותובנות
כמו בכל הכלים שלה, גוגל מאפשרת לנו כבעלי העמוד העסקי, גישה לתובנות וביצועים של הדף העסקי שלנו. זה המקום שלנו לנצל את המידע החינמי הזה ולפעול בהתאם למה שמביא לנו ביצועים. להעלות עוד פוסטים, לראות איזה תוכן עובד לנו ומביא חשיפות וכניסות לפוסטים וכמובן, לחדד כל הזמן את המידע והתוכן בעמוד כדי שיראו שהעסק פעיל, איכותי ומעורב.