עדכוני ליבה בגוגל – מאי 2022
האלגוריתם של גוגל משלב בינה מלאכותית שלומדת מאגרי מידע עצומים בתדירות קבועה, ושורות הקוד החדשות באלגוריתם נכתבות בהתאם לדרישות חדשות של קבוצות ביקורת ומיקוד, במטרה לשפר את תוצאות החיפושים בגוגל.
עדכוני ליבה גדולים ומשמעותיים של גוגל
העדכונים המשמעותיים עלולים להזיק לדירוג האתר, עם הימנעות מהצגתו בתוצאות החיפוש בעמוד הראשון.
מומחי קידום אתרים מעורים בשינויים ובעדכונים של גוגל ובונים בהתאם אסטרטגיות חדשות להגנה על דירוג האתר ומניעת השפעות שליליות שנובעות מהשינויים של גוגל.
מהם עדכוני האלגוריתם של גוגל?
אלו הם בדיקות מגמתיות ומתקדמות שמשלבות בינה מלאכותית, מאגרי מידע עצומים וקבוצת ביקורת פנים ארגונית שבודקת בקפידה מגוון אתרים בתחומים שונים ובפריסה רחבה, מאתרים סמכותיים וותיקים עם תנועה גבוהה, ואתרים חלשים יותר.
בשלב הבא, נאספים הנתונים שמתקבלים מהבדיקות האוטומטיות והידניות, לטבלת סקר סיכונים, לשם גיבוש התובנות והפיכתן לדרישות דחופות לעדכון האלגוריתם כדי להגן על איכות תוצאות החיפוש שיוצגו בגוגל.
איך משפיעים עדכוני ליבה בגוגל על ביצועי אתרים?
מטרת העדכונים היא למנוע זיופים ומניפולציות על מנוע החיפוש של גוגל, ולכן כל עדכון ליבה עלול להשפיע באופן משמעותי על דירוגי אתרים.
מהם מאפייני עדכון האלגוריתם האחרון ממאי 2022?
בעדכון זה, גוגל הציבה את הדגש על תחומי נדל”ן, בעלי חיים, תחביבים, טיולים, חופשות וספרות – כל התחומים שחזרו לפעילות שוטפת לאחר הקורונה וזקוקים לפתרונות עדכניים לשם הצגת תוצאות רלוונטיות בחיפושי הגולשים.