מדריך קידום אתרים נכון ל- 2022

בעלי עסקים רבים יודעים היום שהאתר שלהם הוא הכלי החשוב ביותר שיש להם להצגת השירותים או המוצרים בשלהם בפני קהלי היעד שלהם. אבל ללא תהליך נכון ומקצועי של קידום אתרים, מטרה זו לא תושג, ולכן חשוב להכיר וליישם את כלי הקידום העדכניים לשנת 2022.

קידום ושיווק אורגני (SEO)

זוהי אסטרטגיה שמורכבת ממגוון פעולות שמשפיעות על תוצאות החיפוש בגוגל, והמטרה העיקרית היא להשיג מיקום גבוה בתוצאות החיפוש, ובכך להוביל לחשיפה נרחבת של האתר בפני קהל היעד.

למרות הכוח שיש לרשתות החברתיות, גוגל היא עדיין מנוע החיפוש המוביל בעולם, לכן חיוני להתאים את אסטרטגיית הקידום להנחיות גוגל.

הצד הטכני של קידום אתרים

האתר צריך להיות מבוסס על תשתית טכנית איכותית שכוללת מהירות גלישה, אבטחת גלישה, ומערכת ניהול אתרים שכוללת תגיות מטא, ביצוע הפניות (301), ובמידת הצורך תשלום מאובטח.

היבט נוסף שיש להקפיד עליו הוא אופטימיזציה של תוכן איכותי, שחייב להיות מבוסס על מחקר מעמיק לנושאי הכתיבה, ושימוש טבעי ונכון במילות המפתח.

אופטימיזציה לאתר

זוהי “בדיקה” שיש לבצע לשם בחינת ביצועי האתר והבנה אם הוא מותאם לצרכי הגולשים, וחשוב מכך, אם יש בו בעיות וכשלים שעלולים לפגום בביצוע פעולות באתר.

אופטימיזציה מאפשרת לבחון את הקטגוריות שאינן עובדות כראוי ועלולות להוביל לירידה בתנועה וכמובן להשפעה על ההמרה.

חשיבות קישורים לקידום אתרים

קישורים הם לינקים חיצוניים שמופנים לאתר שלכם, ומתפרסמים באתרים שונים, כ”ממליצים”. כמות הקישורים הנדרשת תלויה בתחום האתר, כלומר, אם האתר מציע שירות מוצר מבוקש עם מתחרים רבים, חשוב שיהיו קישורים רבים עם תוכן איכותי ורלוונטי.

אבל אם התחום הוא יחסית קטן ללא תחרות משמעותית בשוק, אין צורך בקישורים רבים, ובמקרים רבים תוכן איכותי יספיק להשגת תוצאות של נראות גבוהה בגוגל.

קידום ממומן

זהו כלי שמבוסס על שיווק בתשלום, ומאפשר הגדרת קהלי היעד המועדפים. כל הקלקלה על המודעה פירושה תשלום לגוגל, לכן חשוב לוודא שהרוב המכריע של ההקלקות מתבצעות על ידי קהל היעד.

רוצים לקבל טיפים
או לשמוע עוד?

ניתן לפנות אלינו בדרכים הבאות

במענה בימים א'-ה', בין 8:00-19:00

במענה בימים א'-ה', בין 8:00-19:00