קידום אתרים אורגני חיוני להשגת תוצאות מעולות של חיפושי גולשים אחר שאילתות נקודתיות, ותהליכי הקידום צריכים להיות מותאמים להשקת שינויי האלגוריתם של גוגל, כדי להשיג את התוצאות המבוקשות. הנה כמה מההיבטים שיש להקפיד עליהם בתהליכי קידום אתרים.
מחקר מקיף למציאת מילות המפתח הנכונות
תהליך קידום אתרים מתחיל עם מחקר מקיף של מילות מפתח, במקביל למציאת ביטויים ארוכים שנקראים ‘זנב ארוך’, לצד ההחלטה על הביטויים החשובים ביותר לקידום. כדי לבצע את המחקר, מומלץ להשתמש בכלי של גוגל לתכנון מילות מפתח.
כמובן שהתוכן חייב להיות מקורי וסמכותי
האלגוריתם של גוגל בוחן את הסמכותיות והייחודיות של התכנים שמתפרסמים באתרים, ומדרג אותם באמצעות בחינת הרלוונטיות של התוכן לתחום האתר, ורמת המומחיות של הכותב.
שיווק בווידיאו
התכנים הפופולריים ביותר בשנים האחרונות הם תכני וידיאו, ויוטיוב הוא אחד האתרים הגדולים והפופולריים בעולם. סרטונים הם שיטות יעילות לבסס אמון עם לקוחות, ולהעביר להם מסרים חשובים.
סרטוני מכירות שמוצגים באתר ובערוצי היוטיוב של בעלי עסקים משפרים את ביצועי האתר במאות אחוזים, וברוב המקרים, גוגל מציגה בתוצאות החיפוש שלה גם תוצאות ישירות מסרטוני יוטיוב, אם היא מעריכה שהתוכן הרלוונטי ביותר לחיפוש מסוים מבוסס על סרטון ולא על תוכן כתוב.
שכירת שירותי משפיעני רשת
אנשים שיש להם השפעה בולטת במיוחד ברשתות החברתיות, מסייעים לבעלי עסקים לבנות פרסום ומוניטין. משפיעני רשת מסייעים בקידום האורגני של האתר ובפרסום אנשי עסקים. שיווק באמצעות משפיעני רשת מאפשר השגת תנועה מהירה לאתר, שמגיעה מהפוסטים שמתפרסמים על ידי המשפיענים, שיש להם עשרות ומאות אלפי עוקבים, וגוגל מחשיבה התנהלות זו כפרמטר חשוב בכל הנוגע לסמכות קישורים אלו.