קידום אתרים אורגני - אנו עושים קידום אורגני בגוגל 17 שנים.

מה זה קידום אורגני בגוגל? מה זה קידום אתרים אורגני?

קידום אורגני (“טבעי”) מהווה תשתית לנוכחות העסק שלך ברשת האינטרנט וברשת החברתית. הקידום האורגני מורכב מסדרה של פעולות שנועדו להציב את האתר שלך בראש טבלת החיפושים ולהניב עבורך לידים איכותיים לאורך זמן. מכיוון שהקידום האורגני מחייב פעילות מתמשכת, אנו נתכנן אותו עבורך בקפידה, ננטר את פעילותו, נפיק עבורך דוחות תקופתיים ונשפר אותו באופן תמידי, כדי שתיהנה מהחזר השקעה מהיר.

כמה זמן לוקח לקידום אורגני

פודקאסט קידום אורגני עם יוסי זנה

קידום אורגני SEO איך אנחנו עושים את זה?

מחקר

מחקר

מתחרים

מתחרים

חוזקות

זיהוי חוזקות

לקוחות

דיוק צרכי לקוח

פרסום ברשת

פרסום ברשת

למה אתם צריכים קידום אורגני?

קידום אורגני נכון מגדיל את את הציון בגוגל לאתר שלכם, לכן הוא מסייע לו להופיע במקומות הראשונים בתוצאות בהחיפוש בגוגל. אנחנו מאמינים שכל אתר צריך להכניס לתוכו קידום אורגני מכיוון שהמטרה היא שהאתר ימוקם במקומות הראשונים והמובילים בצורה אורגנית. קידום בצורה אורגנית מהווה תהליך של אתר איכותי עם תכנים מקודמים ימשיך לשרת את העסק שלכם לשנים קדימה ויתקדם באמצעות גוגל.

קצת מספרים מהחודשים האחרונים

תוצאות מאתרי לקוחות

% 0

עלייה בלקוחות
חדשים

% 0

עלייה
בטראפייק

0

מילות מפתח במקומות
הראשונים בגוגל

% 0

עלייה בכניסות
לאתר

0

כוסות קפה
ששתינו יחד

הלקוחות שלנו בקידום אורגני באינטרנט

הלקוחות שלנו מורכבים ממגוון תחומים. הם בוחרים בנו שוב ושוב להמשיך ולהיות חלק מההצלחה שלהם

תחומי התמחות

בניית אתרים
בניית אתרים
הדרך האפקטיבית ביותר עבור בעלי עסקים להגיע אל קהל לקוחותיהם...
רשתות חברתיות
פרסום ברשתות החברתיות
מדי יום נפתחות אפשרויות פרסום חדשות וטכניקות מתעדכנות, להגיע ליותר...
קידום אורגני SEO
קידום אורגני בגוגל SEO
קידום אורגני (“טבעי”) מהווה תשתית לנוכחות העסק שלך ברשת האינטרנט...
קידום ממומן בגוגל
קידום ממומן בגוגל
קידום ממומן מאפשר לך להופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל ולחשוף...

לקוחות ממליצים

קצת על קידום אורגני מהלקוחות שלנו

גלית שדה מאמנת אישית

תודה למרובע ברשת על שירות מדהים! צוות החברה מקסים, מקצועי וזמין לכל שאלה או התלבטות....
5/5

עמוס, היפר ווליו צעצועים פ"ת

מעניקים מה שמתחייבים. שירות 24/7. אני אישית לא נתקלתי בחווית שירות כזאת. קידום אורגני בגוגל...
5/5

אלכס, מנכ"ל מרווין חלונות 

מקצועיים מאד, החברה בניהול יוסי מתנהלת סופר מקצועי, יעיל ומענה 24/7.
5/5

נאור גזלה אולם אירועים חופית

שיתוף פעולה של שנים עם מרובע רשת, חשוב לי לפרגן לחברה ובעיקר ליוסי הבעלים .על...
5/5

אבנר בעלים צמיגי אבורוס

צוות מרובע ברשת ובראשה יוסי זנה מעניקים לי שירותי פרסום באינטרנט מעל 13 שנים. מרוצה...
5/5

עודד, בעלים היי סייד אופנועים

פשוט מצוינים! מאוד שירותיים משתדלים לעזור בכל (גם בדברים שלא תמיד קשורים אליהם). שאפו!
5/5

צחי, מנכ"ל צחי ציפוי אמבטיות

חב מרובע ברשת,ויוסי מנהלים לי את על מערך הפרסום האינטרנטי שלי ,למעלה מעשור ,תוך מקסום...
5/5

דורון, מנכ"ל עלית דיזיין שיווק

אני עובד עם צוות מרובע ברשת בשירות אישי מול יוסי זנה הבעלים. נכון להיום 14...
5/5

רון, פיצה מאמא רסקו

“6 שנים אני עובד עם חברת מרובע, מקודם בגוגל בתוצאות הראשונות כלעט כל השנה. מרוצה...
5/5

אלי מנכ"ל, קונפטי כלים חד"פ

“אני עובד מול יוסי מעל 8 שנים כבר. לא חושב לרגע לעזוב את מרובע ברשת.”
5/5

אלון מנכ"ל, שיש המפרץ

“צוות מעלף .סופר מקצועי, אני אישית לא נתקלתי בשירות ומקצועיות כזאת.”
5/5

אלי מנכ"ל, קליניקה כרמל

“מקצועיים , מנוסים,תוצאות מוכחות בשטח, מיקומים מאד גבוהים בגוגל.”
5/5

לא מצאת את התחום שלכם?

זה לא אומר שאין לנו ניסיון בזה

פודקאסט קידום אורגני בגוגל

שאלו אותנו

קידום אורגני בגוגל - כל מה שרציתם לדעת ולא שאלתם:

כשחושבים על הדברים לעומק, שיווק באמצעות אינטרנט שינה את חייהם של לא מעט עסקים קטנים וגדולים אשר בזכות הטכנולוגיה, הכלים המתאימים ושיטות הקידום המתוחכם התאפשר ומתאפשר להם ליהנות מתוצאות קידום מושלמות המאפשרות להם הכנסות גבוהות וקבועות לטווח הארוך.

פעם ראשונה שלכם אצלינו באתר? ברוכים הנמצאים, במעמד הזה חשוב לנו לומר, לא משנה אם ניסיונכם מועט בתחום קידום אתרים או לחילופין יש לכם “קילומטרז’ בן שנים”, את המידע הזה אתם צריכים לדעת, ללמוד, ליישם והכי חשוב להכיר מקרוב את כל שיטות הקידום המתקדמות כאשר המטרה הסופית, לדבר “בשפת הגוגל”.

רוצים לקדם את האתר שלכם, להבין כיצד מתנהל החיפוש של גוגל ומה הוא יכול להניב לעסק שלכם? בתוכן המובא לפניכם תוכלו לקרוא על איך לקדם את האתר שלכם, אודות קידום אתרים מניב תוצאות!

מוכנים לייצר שינוי משמעותי בעסק? לחצו על כפתור ההתחל!

שיווק ישראלי עבור עסקים קטנים ובינוניים (SMB  “מקפץ”) בשבע שנים האחרונות בין החיפוש של גוגל, לבין חיפוש העסק והשירותים בפייסבוק. כאמור, מאז 2015 ענקי GOGEL ו FACEBOOK מגלגלים מחזור לא קטן הנעמד במיליוני שקלים בישראל ואף מיליארדי דולרים בעולם והעסקים הישראליים? מה הם באמת מעדיפים? יותר ויותר עסקים בארץ ובעולם מעידים על קידום אתרים בגוגל, קידום שמוכיח את עצמו בזכות מחזורים משמעותיים שמצדיקים בסופו של דבר את קיומו של העסק  – הכנסות וכמה שיותר!

בהתאם לתפעול נכון, הבנת המשפך השיווקי של האתר שלכם, הכרת הלקוחות והעזרות בהליך קידום אתרים בגוגל יכול לעזור גם לכם.

פייסבוק משרת את רוב האנשים בשעות הפנאי שלהם אבל כשהם צריכים מוצר או שירות ממוקד, לאן הם פונים? צודקים! הם יתגלגלו ישירות אל מנועי החיפוש של גוגל, יקישו את החיפוש ויבחרו את השירות או המוצר שלכם ויוכיחו לכולם קידום אתרים אורגני זה דבר אחד, אבל קידום אורגני הוא בהחלט דבר שאי אפשר לפסוח עליו.

כפי שהבנתם, קידום אתרים אורגני או קידום אתרים בגוגל, הלקוח המתעניין יקיש את מילת החיפוש וגוגל כבר יעשה לו היכרות מעמיקה עם האתר שלכם!

אז פייסבוק או גוגל? כאמור,  שיטת מנועי החיפוש (גוגל) מושתתת על אסטרטגיה של משיכה בעוד השיטה של פייסבוק מגיעה משיטה של דחיפה. האם שתי השיטות אפקטיביות? מסתבר שכן, הן בהחלט ניתנות לשימוש אבל כשמדובר בעסקים שמספקים שירות או מוצר רגיל/ בסיסי, אולי שווה לקדם את האתר בהתאם לרצונות של גוגל!

עדיין לא החלטתם איך לקדם את האתר שלכם? הגיע הזמן לדבר על אפקט “הדחיפה” (GOGEL)  ואם שאלתם, יש דבר כזה!

מאז שנת 98 ועד היום מאפשר GOOGLE מנוע החיפוש הנחשב ביותר לאין ספור לקוחות וגולשים למצוא את יעדם בקלות ומהירות.

מכמויות גדולות של מידע המפוזר בשרתים מרובים ברחבי העולם לא לחינם הפך מנוע החיפוש של גוגל לדבר המושלם וזאת הודות ליכולות מיון, העתקת אין ספור המידע המפוזר בשרתים והובלת כל הלקוחות לאתר שלכם באמצעות הכלי הטוב ביותר,  קידום אתרים אורגני שעוזר ללקוחות שלכם להגיע אל האתר שלכם ובסופו של דבר קולע בול לרצונות שלכם – קונה או רוכש את המוצר או השירות שיש לכם להציע!

אז איפה אתם נכנסים לתמונה? קידום אורגני הקרוי גם (SEARCH ENGINE OPTIMIZATION=   SEO) היה לפעילות שקשורה בהחלטות הרות גורל בהקשר לעסק שלכם. אז נכון שזה מצריך זמן ארוך וסבלנות יתרה, אבל עדיין, כשמשקיעים באמצעות קידום אורגני ממוקד ומחוברים אל גוגל, לא ירחק היום שהתוצאות תדברנה בעד עצמן והלקוחות הסקרנים שלכם יהפכו במהרה למתעניינים יותר מתמיד.

לא יודעים במה לבחור ומה המטרה והסיוע של קידום אתרים אורגני לגוגל ? המטרה הראשונה היא לשפר את חווית הגלישה כך שהלקוח שלכם לא יתייאש ברגע האחרון ויפנה אל המתחרה שנמצא “בדיוק מעבר לפינה”.

כדי להשיג את מבוקשו, גוגל יבחר לפני הכול באתרים נגישים, בעלי ערך וכאלה שייבנו ויקודמו על פי מטרותיו ודרישותיו. אז מה באמת חשוב לגוגל? אם אתם בונים את האתר, שנייה לפני שניגשים אל בניית האתר ואל קידום אתרים אורגני, למדו את הערכים המבוקשים המושתתים על:

·         עקרון הספציפיות, עיקרון המושתת לא רק על בנייה תקינה אלא גם על קידום שנבנה על חקר מילות מפתח, אופטימיזציה נכונה וכל מה שבסופו של דבר יביא את הלקוח בדיוק למה שהוא צריך ומחפש באתר.

·         תוכן איכותי ומקורי אשר יהיה ערך למשתמש ובסופו של דבר יעודד אותו לרכוש את המוצר.

·          יושר ושקיפות וכן אתר רספונסיבי שיהיה נגיש ושימושי לרבות קידום אורגני יעיל בגוגל!

קידום אתרים אורגני בגוגל קריטי לכל עסק שמנסה לקדם את בית העסק שלו ועדיין “להישאר על המפה“. למה מתכוונים כאן? כאשר מדברים על קידום אתרים אורגני בגוגל בעיקר מדברים על תחומים משתנים וזאת נוכח העדכונים של האלגוריתם המתווספים לעיתים קרובות ומצריכים מכל מקדם מקצועי להיות בעניינים ולבצע את השינויים בהתאם לדרישות.

אז מה בכול זאת יכול להשפיע על האנדוקס ולגרום לגוגל לאהוב אתכם יותר מכל השאר?  קידום אורגני בגוגל פנים האתר ידרוש תשומת לב והוספת טייטלים מתאימים, כותרות H1 , תיאור העמוד, דיוק בבחירת מילות מפתח (אופטימיזציה) , תגיות נכונות לתמונות (ALT) ועוד. כמו כן, אחד הדברים הקריטיים ביותר קשורים בזמן טעינת האתר, איכות התוכן, מבנה האתר, סידור התוכן ונגישות לכל קהל יעד לרבות אנשים בעלי מוגבלויות כאלה ואחרות.

לעומת פנים האתר בoff  SITE (חוץ אתר) ידרוש מכם כמות קישורים איכותיים,  סוג הקישורים, הטקסט שמקשר אותם (תוכן איכותי), עדכון הקישורים לרבות התייחסות מלאה גם לאזכורים ממדיה חברתית (פייסבוק) ועוד.

אם פעם מספיק היה להכניס מילת מפתח ולקבל כיכוב מטעמו של גוגל הרי שהיום הדברים שונים ומצריכים הרבה יותר. לא מבינים במה מדובר? הטעויות הנפוצות שפעם עבדו אז הסתמכו על הכנסת מילות מפתח בצורה שאינה טבעית לתוכן, הוצאה של אין ספור קישורים, בנייה של דפים על גבי דפים וכל מיני דרכים שכיום לא רק שאינם עובדים אלא עלולים לגרום לענישה ואף לדירוג נמוך של האתר.

רוצים להימנע מעונשים של גוגל לרבות ענישת הדומיין? כלל מספר 1 עם גוגל לא מתחכמים אלא הולכים על פי ערכיו ורצונותיו כך שהאתר שלכם יישאר בתודעת החיפוש והתוצאה לטווח הארוך ביותר.

טווח המחירים משתנה והוא תלוי ערך בכמה וכמה פרמטרים כמו סוג הקידום, סוג האתר והדרישה, תחומי תחרות והכי חשוב? נותני השירות.

בגדול, אם הגעתם עד לכאן, אתם בטח כבר ידועים שכל מטרה מקדשת את האמצעים ומחייבת גם אתכם לכלול בתוכה נבחרת של מקצוענים שנרתמים יחד (כל אחד בתחומו) מייצרים תוכן מקצועי, בוחרים את הקישורים הנכונים, עמלים על אופטימיזציה מדויקת ולא שוכחים לעדכן מדי יום את מצב האתר ותפוקתו.

קידום ממומן בגוגל– איך עושים את זה נכון “ומי טורף את כל הקלפים”?
הקידום הממומן בגוגל מתבצע “בשיטת הקליק” (PPC)  או בשיטת אלף הכניסות (CPM). המודעה מופיעה בראש הדף ובמקרים של גלישה מניידים או מכשירים נוספים תמצא המודעה בחלקו התחתון של הדף.

אם בעבר היה נהוג לקחת מודעות ולמקם אותן ללא ניטור מדויק היום היו בטוחים זה כבר לא עובד בכלל!

רוצים להימנע מכשלון של מערך השיווקי שלכם? אם אתם בוחרים בקידום ממומן בצעו אותו נכון, הפרידו בין המודעות והכי חשוב, וודאו כי אנשי המקצוע שבחרתם יציבו אותם במקום ייחודית.

כשאתם בוחרים קידום ממומן בגוגל על פני קידום אורגני, ההצלחה שלכם תלויה ברובה בתקציב שלכם. מה זה אומר כלפיכם? זה בעיקר מזהיר אתכם שאם תפסיקו לשלם את הקמפיין הממומן התנועה של האתר תיעצר והתוצאה ידועה מראש.

כמו כן, כאשר בוחרים קידום ממומן בגוגל זה לא פוטר אתכם מפעילות ותחזוקה חודשית כמו באורגני וגם כאן אתם צריכים לעקוב אחר הפעולות, להתעדכן ולעשות את כל ההתאמות הנדרשות.

כמה זה עולה? מבין כמה חסרונות של הקידום הממומן בואו ונחזור לדבר על העלות היקרה של המודעה וכך גם על התקציב היקר אליו תצטרכו להיצמד – דבר שלא משתלם בעליל, בטח שלא לטווח הארוך.

כמו כן, שלא כמו האורגני, כשאתם בוחרים בקידום הממומן, צפו למחצית מהכמות שהייתם משיגים לו הייתם הולכים על אפיק אורגני.

מבין כל התהליכים הנגישים והאטרקטיביים ביותר (גם מבחינת התקציב והמחיר) היה ויישאר הקידום האורגני מלך לכל דבר!

אז נכון שמדובר בהשקעת תכנים איכותיים, אתר בנוי לתלפיות, קישורים מצוינים אבל ביחס שבין התשלום לבין התועלת שתשיגו הקידום האורגני לוקח בגדול!

מחפשים להימצא בתוצאות הראשונות של גוגל? אם יש לכם אתר טוב, תוכן טוב וקידום אורגני איכותי לא תצטרכו לחפש את גוגל, הוא כבר ימצא אתכם, “יתגאה ביכולות שלכם, ימקם אתכם נכון והתוצאה? עסק רווחי ומצליח על כל המשתמע מכך.

אז ייתכן כי הקידום הממומן יביא אתכם אל קהל היעד הספציפי, אבל ההכרות והמפגש עם הקידום האורגני יפרוס בפניכם מגוון של לקוחות שבמהרה יהפכו ממתעניינים לקונים וזה מה שכל עסק שצריך, לא כן?

פעם התחרות הכלכלית הייתה בין מדינה או חברה וכיום לכולנו ברור, הקדמה אמרה את דברה,  הכול מתחיל ונגמר בנו, בבחירות שלנו ובבחירות העסקיות ומה שמוביל לכך – קידום אתרים מנצח ללא פשרות!

זקוקים לעזרה? האם השקעתם לא מעט ועדיין התוצאות מאחרות לבוא? אם אתם רוצים לקחת את העסק שלכם כמה צעדים אל קדמת דפי החיפוש מקומכם איתנו!

מרובע ברשת – עוזרים לכם להוביל את העסק צעד אחר צעד ממקום הנוחות אל המקום המרכזי, אל הקצה שבו ממתינה טופ ההצלחה.

בסיכום דבר, כשמדובר בקידום העסק שלכם אין קסמים אבל יש בהחלט עניין של השתדלות הפקת התועלות מהמצב הקיים ובסופו של דבר הפיכת השירות או המוצר שלכם למשהו ממשי, אמיתי ומבודל מכל השאר!

מרובע ברשת – בואו לקבל את מקסימום החשיפה במקסימום השקעה!

תגיות:

קידום אורגני בגוגל, איך עושים קידום אורגני בגוגל, קידום אורגני בגוגל מחיר, קידום אורגני בגוגל, לעורכי דין, קידום אורגני בגוגל לעסק, מחיר קידום אורגני בגוגל, קידום אורגני בגוגל אתרים, קידום אורגני בגוגל ביוטיוב, קידום אורגני בגוגל בוויקס, קידום אורגני בגוגל במנועי חיפוש

מהניסיון שלנו גוגל אוהב אתרים מבוססי וורדפרס ונותן להם עדיפות בגלל הממשק ידידותי שלהם, גם אתרים הבנויים בפלטפורמות אחרות אפשרי לקדם אבל העדיפות היא אתר המבוסס וורדפרס.


חד משמעית לשים לב לפרמטר שנקרא הפניות 301 – גוגל דורש את זה גם בכלי מנהלים שלו בצורה ברורה לכל מי שמחליף אתר, וזה בכדי שגוגל יידע לאן להפנות את הגולשים לכתובת העדכנית של העמוד באתר.. (שהשתנו מהאתר הישן לחדש), אחרת יהיו המון שגיאות 404 והציון דירוג של האתר יירד.

אז זהו שכן… ברגע שיש עמוד שנמצא פעמיים באתר גוגל לא יודע לאן להפנות את הגולש שחיפש את הביטוי המתאים לאותו העמוד, להשתדל שלא יהיו עמודים כפולים באתר (לאתרים גדולים מאד יש גם כלים שניתן לבדוק איתם עמודים כפולים, הכלי הנפוץ ביותר הוא: WEB MASTER TOOL של גוגל).

גוגל אנליטיקס חובה לחבר לאתר שלך – על ידי ניתוח פשוט של התעבורה באתר ניתן להבין ולדעת איזה עמודים “חלשים” באתר שלי ואזה חזקים וככה לפעול לחיזוקם..

השאלה הזאת מתחלקת ל 2: אם לאתר שלך יש וותק בגוגל וגוגל אף פעם לא “סימן את האתר לרעה” אז ברגע שעושים אופטימיזציה טובה האתר יכול להגיע לתוצאות טובות אחרי חודשיים שלושה, במידה והאתר שלך חדש התוצאות יכולות להגיע גם אחרי 8 חודשים לפחות..

הכל תלוי בתחרות שקיימת בתחום שלך, בתיאום ציפיות שעושים איתך.. אבל בגדול ונכון להיום (סוף שנת 2017) זה אמור לעלות בין 2000 ₪ לחודש ל 5000 ₪ בחודש.

בעקרון אין ביניהם קשר ישיר ואלו 2 מערכות שונות לחלוטין בגוגל אבל קשר עקיף אכן יש, ואסביר:
ברגע שעשינו קידום ממומן ויצרנו תעבורה לאתר, גרמנו לגולשים להיחשף לאתר שלנו ,במידה והגולשים נהנו באתר סביר להניח שבפעם הבאה הם ייגיעו לגוגל, יקישו את שם העסק שלכם ויכנסו דרך התוצאות האורגניות ,ככה הם יאותתו לגוגל שאתם מתחילים להיות “מותג” וזה אכן עוזר לאורגני..

בעקרון ולפי הנהלים של גוגל לא חייבים קישורים לאתר בכדי לטפס בתוצאות חיפוש אלא לתת חווית גלישה טובה לגוגל, אבל אין ספק שקישורים אמיתיים ואיכותיים תורמים לקידום המותג של העסק שלך וככה לעלייה בתוצאות האורגניות.

ממש ממש לא וזה מהסיבה הפשוטה – המתחרים שלנו לא עוצרים לרגע.. ככה שאם אנחנו נעצור המתחרים שלנו יעקפו אותנו.. ותחשבו על זה..

תתפנקו במספר טיפים לקידום אורגני לבד מהבית:

  1. תמיד להיות עם אצבע על הדופק – לפחות 4 פעמים בחודש לבדוק מיקומי מילות מפתח באתר שלכם לראות אם יש ירידות/עליות דרסטיות לטיפול.
  2. בדיקת המתחרים שלכם – לבדוק את המתחרים הקיימים שלכם ואם “קמים” מתחרים חדשים לבדוק מה הם עושים ואיפה הם עוקפים אותנו.
  3. בדיקת התוכן שלנו – לבדוק אם העתיקו תוכן שלכם לאתר אחר (יכול לגרור עונש מבחינת גוגל), תמיד לבדוק שהתוכן בעמודי האתר שלך עדכני וחדשני..
  4. כלים שימושיים לבדיקות יומיות לאתר שלך:
    תוכנה לניתוח תוצאות אורגניות – SEMRUSH
    כלי עם אופציה חינמית לבדיקת מיקומים בגוגל – SERPROBOT
    כלי לבדיקת מעקב של גוגל – SEARCH CONSOLE
תגיות: קידום האתר בתוצאות החיפוש, לעשות קידום באינטרנט, מקדם אתרים, בקידום אורגני, חברה לקידום האתר, חברת קידום האתר בגוגל, קידום בגוגל, ראשון בגוגל, הראשון בגוגל, מקדמי אתרים, בעזרת קידום אתר בגוגל , בקידום אתרים אורגני, לעשות קידום אורגני, בתהליך קידום אתרים באינטרנט.

נושאים קשורים

מילות מפתח מובילות -
שלושת המקומות הראשונים

רוצים לקבל טיפים
או לשמוע עוד?

ניתן לפנות אלינו בדרכים הבאות

במענה בימים א'-ה', בין 8:00-19:00

במענה בימים א'-ה', בין 8:00-19:00

דילוג לתוכן